Výměna, vrácení zboží, reklamace
Pro vrácení nebo výměnu zboží, vyplňte tento formulář
Vracíte-li boty, prosíme nepřelepujte originální krabici od bot ani na ni nepište nebo nelepte adresu. Vždy ji dejte ještě do dalšího přepravního obalu (balicí papír, igelitová taška, balicí fólie...).
Je možné vrátit boty vyzkoušené pouze doma a nikoliv nošené venku. Taktéž není možné z hygienických důvodů vracet zkoušené ponožky.
Odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů je možné pouze u obchodů provedených na dálku (přes e-shop, telefonicky, e-mailem....). Tato možnost se nevztahuje na zboží zakoupené na prodejně bez předchozí objednávky, kdy je možnost si jej prohlédnout a vyzkoušet.
Pro uplatnění reklamace vyplňte tento reklamační list
Dvouletá zákonná lhůta se vztahuje na výrobní vady a vady materiálu, tj. např. na rozlepování, párání švů, praskání materiálu apod. Takovéto vady se projeví zpravidla do 12 měsíců od nákupu. Vady, které vznikly mechanickým opotřebením (prošoupání, prodření, potrhání, propíchnutí, zápach, okopání atp.) nejsou uznatelné. Reklamace nám posílejte na adresu prodejny. Nabízíme i reklamačního asistena ZÁSILKOVNY s kódem 94139291. ( při uznané reklamaci nic neplatíte, v jiných případech požadujeme úhradu Kč70,-)
PROSÍME ZKONTROLUJTE SI, ZDA MÁTE BOTY KUPOVANÉ OPRAVDU U NÁS - TJ. PŘES E-SHOP WWW.VIVOOSTRAVA.CZ NEBO V KAMENNÉ PRODEJNĚ V OSTRAVĚ V MARIÁNKÁCH. NEPOSÍLEJTE NÁM BOTY KOUPENÉ PŘES JINÉ E-SHOPY NEBO Z JINÝCH OBCHODŮ VIVOBAREFOOT!