REKLAMAČNÍ ŘÁD
I.Úvod
II. Odstranitelné vady
III. Neodstranitelné vady
IV. Postup při uplatnění reklamace
Reklamované zboží posílejte zpět na adresu:
- použitím v rozporu s dokumentací (zejména popisem způsobu užívání zboží);
- vyšší mocí,
- neodborným nebo nepřiměřeným zacházením;
- výrobky prané v pračce
- mechanickým poškozením nebo neúměrným znečištěním;
Abyste s našimi výrobky byli maximálně spokojeni, doporučujeme vám prostudování tohoto návodu a dodržování doporučení, jak vaši obuv správně udržovat.
Pokyny k údržbě obuvi
Obuv noste vždy řádně zašněrovanou, aby nedocházelo k poškození vnitřních částí obuvi jako je stélka či pata obuvi. Obuv obouvejte a vyzouvejte zásadně řádně rozvázanou, nikdy způsobem zouvání “boty o botu”! Používejte obuvnickou lžíci. Obuv používejte pouze suchou, boty střídejte a nenoste každodenně jedny a ty samé boty. Nedodržením těchto pokynů se může výrazně zkrátit životnost obuvi. Po použití ve vlhkém prostředí nechte obuv co nejdříve řádně vysušit. V případě, že obuv používáte s vnitřní stélkou, vždy jí při sušení vyjměte. Vnitřní stélku doporučujeme používat pouze ze začátku nošení barefoot obuvi a v zimních měsících; jinak ji pro dosažení nejlepšího pocitu bosé chůze doporučujeme vyjmout.
Doporučený postup sušení: Po vyjmutí vnitřní vložky vycpěte mokré boty novinami a sušte při pokojové teplotě. Boty je potřeba střídat a nenosit každodenně jedny a ty samé, v tomto případě nestihnou řádně vyschnout. Boty zásadně neperte v pračce, ani nesušte v sušičce nebo na horkém topení, výrazně tím snižujete funkčnost a životnost obuvi.
Očištění a ošetření znečištěné obuvi
V případě znečištění textilních částí doporučujeme jednoduché čištění vlažnou vodou a houbičkou či kartáčkem s možným použitím mýdlové vody (nikoli prášku na praní nebo saponátu). Kartáčem či houbičkou nečistoty opatrně odstraňte.
Povrch obuvi ze syntetických materiálů se snadno čistí vlhkým hadříkem. Po umytí boty ošetřete čistým suchým hadříkem. Obuv z hladkých usní po očištění kartáčem nebo jemně navlhčeným hadříkem ošetřete krémem na obuv v barvě materiálu a po uschnutí přeleštěte flanelovým hadříkem. Pro zlepšení vzhledu, životnosti a zvýšení voděodolnosti můžete použít bezbarvé i barevné impregnační přípravky (dle barvy materiálu).
Boty ze světlých usní po ošetření vhodným krémem mírně ztmavnou.
Před ošetřením zkontrolujte symboly na etiketě s informací o druhu materiálu a jeho doporučeném způsobu ošetření.
Podmínky reklamace
Reklamaci zboží je třeba uplatnit s přiloženým dokladem o koupi a v prodejně, kde bylo zboží zakoupeno. Zboží reklamujte neprodleně po zjištění závady, na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Zboží musí být řádně očištěno a suché. Při nesplnění těchto podmínek může dojít k zamítnutí reklamace. Posouzení oprávněnosti reklamace a její vyřízení trvá nejdéle 30 kalendářních dní od oznámení vady reklamovaného zboží. Za vadu nelze považovat změnu zboží v důsledku jeho běžného používání, nesprávného používání či zásahu. Reklamace se vztahuje pouze na vadu způsobenou materiálem či výrobou. Reklamační řád rozlišuje dva druhy závad: odstranitelné vady (při uznání reklamace vám bude zboží opraveno na náklady prodávajícího) a neodstranitelné závady (při uznání oprávněnosti reklamace vám bude zboží vyměněno za nové nebo vrácena jeho kupní cena).
Reklamační dobu nelze zaměňovat s životností výrobku, tedy s dobou, po kterou výrobek může vydržet při správném použití, ošetřování vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho používání.
Kožené části i některé vnitřní části obuvi jsou dobarvovány a zpočátku použití mohou při zvýšeném pocení či provlhnutí barvit (tyto barvy jsou zdravotně nezávadné). Nerovnoměrná kresba líce a částečná rozdílnost barevného odstínu a přírodní znaky (jizvy, vrásky) nejsou vadou, nýbrž charakteristickým znakem přírodních usní. Při nákupu se poraďte s prodejcem o nejvhodnějším prostředku k ošetření vámi zvolené obuvi.
Model bot Ultra nemá oděruvzdornou podrážku s ochranou proti propíchnutí. Nehodí se proto pro každodenní užívání ani nošení v terénu s ostrými kameny (přírodní cesty, hory).
Přejeme Vám mnoho spokojenosti s obuví značky VIVOBAREFOOT a znovuobjevení ztracených instinktů, které přináší a maximálně se přibližují chůzi naboso.
Informace pro spotřebitele
V případě, že se nepodaří Váš spor vyřešit s prodávajícím přímo, máte možnost kromě podání žaloby k příslušnému soudu využít také proces pro mimosoudní řešení sporů v rámci ČOI (tzv. ADR), popř. platformu pro řešení sporů on-line.
Spotřebitelský spor může být řešen prostřednictvím oddělení ADR, Česká obchodní inspekce, Inspektorát pro Olomoucký a Moravskoslezský kraj, Provozní 5491/1, 722 00 Ostrava – Třebovice, www.coi.cz
Telefon: +420 554 818 225
email: ostrava@coi.cz
IS DS: 5c2d2ch
Subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Bližší informace naleznete na internetové stránce www.adr.coi.cz
Na webové adrese https://adr.coi.cz najdete elektronický formulář
Platforma pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr
V Ostravě dne: 1.12.2018
Podpis zástupce firmy:
Petr Kostka
Mlýnská 104
747 66 Dolní Lhota
IČ:04549902
DIČ:CZ820-----54
mob: +420732538176
E-mail: info@vivostrava.cz
www.vivoostrava.cz
Tyto obchodní podmínky včetně reklamačního řádu jsou platné od 1.12.2018. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
Veškeré dotazy týkající se obchodních podmínek a reklamačního řádu směrujte na info@vivoostrava.cz.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.